Все виды спорта - Научные статьи - Маркетинг и реклама

Стр.: 1 2 3 4 5 6 7
World Wrestling Entertainment: Achieving Continued Growth and Market Penetration through International Expansion

World Wrestling Entertainment: Achieving Continued Growth and Market Penetration through International Expansion

Научные статьи | 07.07.2009 (15:26) | The Sport Journal ( #9-3 от 9/2006) | стр. 1 - 1 | [en] 

Глобальное мировое расширение значение рестлинга. В статье представлен краткий обзор зарождения Международной Федерации Рестлинга. ...

High-Visibility Athletic Programs and the Prestige of Public Universities

High-Visibility Athletic Programs and the Prestige of Public Universities

Научные статьи | 07.07.2009 (11:33) | The Sport Journal ( #8-4 от 12/2005) | стр. 1 - 1 | [en] 

Introduction: Why are athletic programs such a prominent part of higher education in the United States? Lately, educators have been questioning the value of a connection between high-visibility athletic programs and the academic mission of higher education (Sperber 2003). Do high-visibility ...

Consumer Experience Tourism and Brand Bonding: A Look at Sport-Related Marketers

Consumer Experience Tourism and Brand Bonding: A Look at Sport-Related Marketers

Научные статьи | 01.07.2009 (11:31) | The Sport Journal ( #7-1 от 3/2004) | [en] 

Продвижение спортивного товара на рынок. Исследование опыта потребительского туризма. ...

Luxury Suite Sales in Professional Sport: Obtaining and Retaining Clients

Luxury Suite Sales in Professional Sport: Obtaining and Retaining Clients

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Исследование влияния продаж апартаментов-люкс на приобретении и сохранение клиентов в спортивном бизнесе. ...

Organizational Attachment and Self-Congruity: A Dual-Carriage Way Examination of Fan Identification

Organizational Attachment and Self-Congruity: A Dual-Carriage Way Examination of Fan Identification

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Исследование отождествления спортивных болельщиков и команды. ...

Effective digital technologies and new media on increasing the size of the sports audience

Effective digital technologies and new media on increasing the size of the sports audience

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Использование современных цифровых технологий для увеличения спортивной аудитории. ...

Sports Marketing in an Economic Quagmire

Sports Marketing in an Economic Quagmire

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Исследование спортивного маркетинга в период экономического кризиса. ...

They’re #2! How Glory Out of Reflected Failure Affects Fan Behavior

They’re #2! How Glory Out of Reflected Failure Affects Fan Behavior

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Исследование потребительского поведения болельщиков. Влияние проигрышей на поведение болельщиков. ...

Paradigmatic Framework: Composite Model of Sponsorship Matching in Light of Brand Choice Behavior

Paradigmatic Framework: Composite Model of Sponsorship Matching in Light of Brand Choice Behavior

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Мета-анализ соответствия спорта и спонсора в свете выбора бренда. ...

Case Study in the Development of a Practitioner-Based Instrument to Understand Sport Spectator Behavior

Case Study in the Development of a Practitioner-Based Instrument to Understand Sport Spectator Behavior

Научные статьи | 03.06.2009 (12:00) | Sport Marketing Association | [en]

Исследование разработки инструментов для понимания поведения спортивных болельщиков. ...

Стр.: 1 2 3 4 5 6 7